UA | RU

Герметизація швів

Кожна сучасна споруда промислового або цивільного призначення має деформаційні шви, які призначені для зменшення навантаження на елементи конструкції в місцях її максимально можливої деформації.

Тобто, іншими словами, деформаційний шов пролягає в найкризовіших областях, тобто там, де існує найбільший ризик деформації. Таким чином, такі шви знаходяться в постійному русі, що вимагає ретельного підбору технологій і матеріалів для герметизації того чи іншого шва.

Деформаційні шви поділяються на чотири основні типи.

Температурні деформаційні шви призначені для поділу будівлі на відсіки (від рівня ґрунту до даху включно). Відстань між температурними швами залежить як від матеріалу, з якого виконано конструкцію, так і від розрахункової зимової температури регіону, де проводиться будівництво.

Осадові деформаційні шви необхідні для запобігання деформації всієї будівлі через нерівномірність осідання грунту. Такі шви є у всій будові від покрівлі до фундаменту включно.

Усадочні деформаційні шви розташовують у стінах/конструкціях, що будуються з монолітного бетону. Монолітний бетон при твердінні має особливість зменшуватися в обсязі. Тому в процесі усадки деформаційні шви збільшуються, а після її закінчення можуть бути закриті «наглухо». Радимо застосовувати спеціальні герметики.

Антисейсмічні деформаційні шви присутні лише там, де можливі різного рівня землетрусу та активні рухи земної кори.

Технологій герметизації деформаційних швів, як і матеріалів, існує безліч.

Основними факторами ефективного вирішення герметизації є:



Герметизація деформаційних швів.

  • Герметизація деформаційних швів на плоскій покрівлі

    Деформаційні шви на покрівлі необхідні зменшення навантаження на покрівельний килим у місцях найбільших деформацій, тобто. деформаційний шов робить деформації у вузлі нормальними для даного типу покрівельного матеріалу. Для герметизації необхідно застосовувати еластичні, стійкі до впливу атмосферних явищ герметики.

  • Герметизація міжпанельних швів житлових та промислових будівель

    Хороша гідро-| термоізоляція панельної конструкції можлива за умови якісно загерметизованих швів. Інакше будуть великі витрати на опалення та часті ремонти. Рекомендуємо застосовувати спеціалізовані герметики.

  • Герметизація деформаційних швів підземних паркінгів

    Одним з важливих моментів гідроізоляції паркінгів є герметизація деформаційних швів, що виникають як від поздовжніх, так і поперечних навантажень на конструкцію підземної стоянки. Тому влаштування деформаційних швів у підземних паркінгах відрізняється від влаштування деформаційних швів в інших частинах споруди. Часто доводиться застосовувати комплексний підхід.

  • Герметизація деформаційних швів міжсилосних галерей та бункерів елеваторів

    Деформаційні шви підземних транспортних підсилосних галерей служать для того, щоб збити навантаження при нерівномірному завантаженні силосів. Для цих швів характерні висока вибронавантаженість і значні до 50% деформації. Якщо під час не зробити герметизацію швів, то згодом це може призвести до руйнування не тільки бетонних конструкцій галерей, а й обвалення силосів.  

  • Герметизація швів у бетонних підлогах

    Для герметизації деформаційних швів у бетонних підлогах необхідно, щоб вибраний герметизуючий матеріал відповідав усім експлуатаційним вимогам (жорсткість, стійкість до вібрацій, стирання), витримував експлуатаційні навантаження підлоги.

  • Герметизація дорожніх швів

    У ході будівництва і ремонту доріг і аеродромів здійснюють нарізку температурних і компенсаційних швів, що забезпечують компенсацію лінійного та об'ємного розширення матеріалів покриттів при впливі температурних і силових факторів.

    Необхідність герметизації швів визначається тими самими причинами, як і за герметизації тріщин.

    Якість герметизації швів значною мірою визначає експлуатаційну надійність та довговічність бетонних дорожніх покриттів.

Джерело ТОВ "ТЕРІОС"