Деформаційні шви підземних транспортних підсилосних галерей служать для того, щоб збити навантаження при нерівномірному завантаженні силосів шви. Для цих швів характерні висока вібронавантаженість та значні, 25-50% деформації.
Левова частка дощових, талих та технічних вод потрапляє всередину галерей саме через деформаційні шви через те, що їх герметизації практично не приділяється уваги. Традиційно застосовувані технології (дошки, пінопласт у швах, руберойд, мастики) є неефективними.
Якщо під час не зробити герметизацію швів, то згодом це може призвести до руйнування не тільки бетонних конструкцій галерей, а й обвалення силосів.
Кожен деформаційний шов по-своєму індивідуальний і потребує відповідального підходу. Двох однакових швів практично немає. Тому кожному об'єкті нами застосовуються різні технології герметизації, оптимально відповідні умовам експлуатації конкретного об'єкта. Стандартного рішення та універсальних матеріалів не існує. Практикуємо комплексний підхід.
Ми застосовуємо кілька варіантів, що відрізняються за ступенями захисту (надійністю).
Перший варіант обмежується заклеюванням шва спеціальною герметизуючою стрічкою.
Другий варіант – герметизація шва спеціальними поліуретановими герметиками.
Третій варіант - герметизація шва герметиками та заклеювання шва стрічкою.
Четвертый вариант - герметизація шва поліуретановими смолами або акрилатними гелями на всю глюбину шва із закриттям смоли поліуретановим герметиком.
Роботи виконуються як зовні, і зсередини. Але у всіх випадках найбільш трудомісткий процес – це підготовка шва до герметизації: розшивка шва, демонтаж дощок та (або) пінопласту на глибину нанесення герметизуючого матеріалу, очищення шва, відновлення (при необхідності) зруйнованих кромок, зупинка напірних теч, якщо такі є.
Загерметизований шов закриваємо компенсатором з оцинкованої сталі для захисту від механічних пошкоджень.